понедељак, 29. јул 2013.

Твоја песма

Нисам је волео.
Не,
Мада нисам могао да је не волим,
Али нисам умео да је волим.
Волео бих да јесам.
Увек ме је разумела,
Слушала и причала кад треба
Исто тако и ћутала.
Успављивала ме је својим нежним додирима
Била је у стању да ме чешка сатима,
Док сам ја у глави премотавао дане
Уназад и унапред.
Онда бих одједном нешто прокоментарисао,
А она би се надовезала,
Као да је све време пратила ток мојих мисли.
Чак и кад није била поред мене
Некако је осећала о чему ја причам
И постављала права питања
Остављајући ме у чуду.
Јер досад ниједну такву нисам упознао.
Тако паметну.
Зрелу,
а неозбиљну и луду.
Увек је разумела,
Чак и кад сам је замолио да оде.
Није се љутила.
Није плакала.
Нија чак ни ућутала.
Прихватила је и то
Као све моје претходне хирове,
Нервозе, мане
И лоше дане.

Рекла је –
Ја сам срећна што сам
И толико имала.
Познајући тебе,
Невероватно је да си и оволико издржао.

-          То је она.
Све претвори у нешто позитивно
У свему види само добро
Верује у себе,
Верује у мене,
Ма верује у чуда.
Кажем вам ја – луда!

И отишла је,
У среду.
Београдским таксијем
Са једном торбом
И делом мога срца
За које нисам ни био сигуран да постоји.
Сад га чува и само понекад
До мене стигне ехо откуцаја
Мог сопственог срца
Које је, можда по први пут,
Заиста сигурно
-          У њеним рукама.

Не волим је.
Она то зна.
Али џабе.
Она мене и даље воли, пише ми песме,
Шаље ми осмехе и веселе слике
А празнина у мени расте
И не знам ко ми више недостаје
Она
Или ја
Онакав какав сам био са њом
Какав сам био без ње
Или онакав какав сам био због ње.


23. јул 2013.